JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

15.8 mm. så förbannat snygg svart cirkel på skärmen. Vänstra äggstocken borde få diplom!!!
Nu kör vi. Kommer att köra tester fram till fredag, morgon och kväll om ägglossningen kommer spontant. Om inte annat så kommer vi ta ovtitrellsprutan på fredag vid lunch och insemination på lördag 10.30.
 
Det känns så underbart och vi är sjukt glada över att äntligen få göra ett försök till. Vi hoppas på att ägget håller sig till på lördag då har vi lite större möjligheter att göra dagen till något mysigt. Planen är att liksom förra gången starta med frukost på något hotell i stan och sen ta oss vidare till sjukhuset.
 
 
Tänk om det äntligen är vår tur nu......

Kommentarer
Postat av: Kvarkens mammor

Åååhhh vad bra, lycka till nu, håller tummarna!

Svar: Tack så mycket ni är så rara som peppar :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-09-05 @ 16:46:37
URL: http://kvarkensmammor.wordpress.com
Postat av: Längtan och fina fru

Vad spännande! Jag har följt din blogg ett tag nu, men nu när jag har en egen är det roligare att kommentera :) Stort lycka till! Vi gör vår fjärde insem imorgon :)

Svar: Tack för kommentaren vad roligt att du gjorde dig till känna. Jag blev så nyfiken och skulle genast kika in på bloggen men länken fungerade inte...Skriv gärna en rad igen med bloggadress så vi kan följa er resa. Hoppas också att inseminationen gick bra. Hålller tummarna för er! :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-09-06 @ 08:18:29
URL: http://langtanochfinafrun.blogg.se
Postat av: E

Kvarkensmammor: Tack så mycket ni är så rara som peppar :)

längtan och fina frun: Tack för kommentaren vad roligt att du gjorde dig till känna. Jag blev så nyfiken och skulle genast kika in på bloggen men länken fungerade inte...Skriv gärna en rad igen med bloggadress så vi kan följa er resa. Hoppas också att inseminationen gick bra. Hålller tummarna för er! :)

2012-09-07 @ 08:52:56
URL: http://regnabagsbebbe.blogg.se
Postat av: E (igen)

Ibland gör blogg.se mig galen. Jag ber om ursäkt för mina upprepningar. Budskapet har ialfl med stor säkerhet gått fram ;)

2012-09-07 @ 08:55:50
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0