känner absolut ingenting..

Inte för att jag vet hur det ska kännas,men jag käner mig inte det minsta gravid. Orkar faktiskt inte analysera detta. Har en galet positiv människa vid min sida. J har bestämt sig för att tro att jag är gravid till motsatsen har bevisats. Jag är betydligt mer skeptisk.

Värmevallningarna har hållt i sig efter ovitrellen och jag har varit sjukt trött. Ska faktiskt bli lite skönt att inte ha massa hormonor i kroppen under sommaren och ta nya tag i hööst om det blir negativt. Behöver nog känna mig lite "som vanligt" igen och ha semester.

Det har varit ett galet läsår med nytt jobb, ny stad och bebisverkstad. Det börjar så smått ta ut sin rätt.

Nedräkning till helgen och test. 5 dagar kvar.
Och till semester. 4 veckor kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Hur har det gått för er? Ingen bebbe här, känns sådär, det är vårt tredje försök så någonstans, trots att vi vet och förstår att det kan ta tid så blir man frustrerad och orolig. Hoppas på lycka hos er!
/M&M

2012-06-24 @ 22:32:55
Postat av: E

Hej! Vad tråkigt att höra att det inte lyckades för er. Väldigt mycket samma läge här. Känns deppigt och tungt men vet eg att vi snart kommer ta nya tag igen. När blir nästa försök för er?

2012-06-25 @ 07:50:30
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se
Postat av: M&M

Nej vad tråkigt att höra! Usch, luften går liksom ur en och de där positiva tankarna om framtida försök känns under ett par dagar bara jobbiga. Vi kommer mest troligt att göra ett försök till denna månad, vi kör ju i danmark och där har de inga sommaruppehåll. Hur ser det ut för er? Tar det inte nu så gör vi nog uppehåll i augusti.
Jag har gått runt och känt mig frustrerad de senaste dagarna, vi gör ju allting rätt och ändå går det inte :(


Svar: Det är ju fördelen med Danmark, att det inte stänger menar jag. Bor ni inom hyfsat avstånd dessutom? för oss blir det lite projektigt rent avståndsmässigt att ta oss dit och med tanke på hur mycket min kropp har trilskats så var det väl en himla tur att vi har fem minuter till sjukhuset ;) Vi kommer börja en ny kur medicinering i slutet av juli och förhoppningsvis blir det ett försök i början av augusti. känns trots allt inte alltför långt fram. Förstår så väl din frustration....hoppas att ni lyckas nästa försök. Berätta gärna hur det går för er!
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-06-27 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0