Uppe i ottan.

klockan är inte ens åtta och hör sitter jag fullt påklädd med frukost i magen. Det händer sannerligen inte varje dag eftersom jag Och K brukar ha en helt annan start på dagen. Anledningen till detta är nämligen att vi ska på en tripp till stora staden. Jag och K på egen hand. En två timmar lång bilresa och massa umgänge med föräldralediga vännerna och deras bebisar. Har sett fram emot det mycket men inte känt mig redo att göra trippen på egen hand. nu är det ialfl dags och jag är faktiskt nervös. Främst för bilfärden även om jag fattar att det bara är att stanna om damen inte är nöjd med läget. 

Det är så många saker som vi gör tillsammans för första gången. Det känns ofta spänt och nervöst innan men för varje litet steg blir vi alltmer säkra och jag är övertygad om att vi med tiden kommer bli världens bästa team.  Men K kommer alltid ha en nojig morsa. Tur att hon har två och att den andra är lugn som en filbunke. Tur för henne och för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0