11+ 0 Världens i särklass bästa dag!

Fick nog. Ringde gynmottagningen på sjukhuset och taaaaadaaaa fick faktiskt komma dit. Ringde vid 9 och fick komma dit klockan 11. Nu är jag tillbaka på jobbet igen, svänade på små moln. 4 cm lång krabat med sprattlande ben. helt fantasiskt. Läkaren kunde inte se några tecken på blödning i livmodern och som han sa på bredast värmländska:
 
"Den ser ut att ha det jävligt bra därinne"
Så underbar läkare och sköterska!
 
 
Nu har jag googleförbud och kommer från och med idag tillåta mig att vara 100% gravid.

Kommentarer
Postat av: Regnbågsmammorna

Stooooort grattis!!

Svar: Massor med tack :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-05-15 @ 17:31:05
URL: http://regnbagsmammor.blogg.se
Postat av: Lyckan

Skönt att höra! Bra idé om Google-förbud. Jag är i vecka 20 (19+2) och googlar jättemycket fortfarande :S Tycker det händer nya grejer hela tiden - ny sorts växtvärk osv. Oron.... Usch.

Svar: Ja det var verkligen jätreskönt! Vi kanske ska göra gemensamt slag i saken. Du sitter på min axel varje gång jag tänker googla och viskar i mitt öra så gör jag detsamma åt dig ;) )(fördelen för mig är dock att jag kan ju fråga dig om jag undrar något eftersom du ligger massa veckor före och redan har googlat en massa haha)
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-05-15 @ 21:40:05
Postat av: Tudorienne

Bästa nyheterna!

Svar: Det tycker vi också. Tack för påhejningen :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-05-16 @ 00:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0