10+6

Inga mer blödningar i sikte tack och lov. Känner mig fortfarande väldigt gravid. Har gått upp 5 cm runt magen på tre veckor (hallå liksom?) Tyvärr handlar det mer om uppsuvllen än fin bebismage hehe. Har ganska mycket molvärk från och till och får ibland smått panik över att det kanske är begynnande missfallsont men so far so good.
Egentligen oroar jag mig mest för att Ärtan har dött därinne utan att det märks alls. Att symtomen finns kvar, magen växer osv. Vet dock ej hur torligt det senariot är. Är så kluven till ultrljudet på torsdag kan liksom inte bestämma mig för vad jag vill. En del av mig vill skita i det och tänka att: vafan, självklart är jag gravid. Den andra vill ha: KONTROOOLLL. Vi får helt enkelt se hur vi gör när den dagen kommer.
 
Känns dock skönt att gå in i vecka 12 imorrn. Snart är ialfl den "värsta" tiden över och vi hoppas att Ärtan klarat sig igenom de första veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0