10+1 blödning?

Två gånger de senaste dagarna har det (ursäkta min detaljrikedom) kommit ut lite bruna flytningar. reaktion: PANIK i lägret återigen. Jag läser överallt att det kan vara såå normalt, barnmorskan säger sååå normalt, ferten säger ingen faaara. Men tänk om?!?!??!?!?
 
Har kvar alla mina symtom på att jag är gravid: lätt illamående från och till, ont i ljumskarna, trööööött, svullen mage, mycket yougurt ingen mat. Men är ändå sjukt nojig. Att få når UL hos barnmorskan var icka att tänka på. Men eftersom oro gör mig en smula handlingskraftigt (= ångestdämpande) så har vi nu letat upp en privat gynekolog som mycket väl kan tänka sig att hjälpa till om vi bara betalar 700 spänn. Vi har bokat tid nästa vecka och som det känns nu kommer vi att gå dit.
 
Vi hade tänkt börja berätta för kompisar nästa helg och det känns skumt att göra det utan att vara säker. Eller så är vi bara överdrivet fåniga, jag vet inte längre.
 
Nån som har något klokt att säga???

Kommentarer
Postat av: Tesen

Hej!
Jag blödde oxå lite stup i kvarten i ca samma veckor som ni är. Fick oxå höra av alla att det är normalt, det är ingen fara osv. Det hjälpte inte mycket för huvudet dock!
Vi gjorde som er och bokade ett privat ul i vecka 12 och såg att allt var bra och sen slutade jag och blöda!
Idag är lilleman 6 månader och är precis som han ska!
Så även om inga ord kan få dig lugn så blir det bra tillslut iallafall!!
Lycka till på er resa och jag hoppas du slutar blöda snart!
Kram

Svar: Tack så mycket för dina ord! Så härligt att höra! Jag har ju allt lite koll på er lilleman via bloggen men hade helt glömt bort det där med blödningarna. Så härligt att det kan gå så bra :) Kram till er!
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-05-09 @ 15:34:29
URL: http://attvaramammor.wordpress.com
Postat av: Längtan o finafrun

Hur går det för er? Hoppas allt är bra trots skrämsel blödning!

2013-05-14 @ 07:09:17
URL: http://langtanofinafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0