13+6 En liten uppdatering av nuläget

Tiden börjar faktiskt gå lite fortare, Skön känsla efter alla veckor när varenda dag har räknats. Jag har inte haft några mer blödningar den senaste veckan vilket är väldigt skönt. Min matlust börjar vara lite mer sig lik och min ständiga trötthet gör nu ibland små uppbehåll. Det rullar på och blir på det hela taget lite mer verkligt när man kan prata om det. Nu vet de flesta på jobbet, alla vänner och familj.
 
Idag har jag varit och lämnat blodprov för att kolla sköldkörtlen. Hoppas värdet fortfarande är stabilt men oavsett känns det skönt att göra en check. Vi hoppas också på att vi kommer få en kallelse till Rul den här veckan så vi har en tid att se fram emot. Det hägrar lite nu...
 
Den här helgen skulle vi ha gift oss. 8 juni. Allt var planerat, lite bröllop med våra familjer och sedan fest med vänner senare i sommar. Ibland tar ju dock livet andra vägar och eftersom J:s pappa fortfarande är väldigt sjuk har vi bestämt oss för att skjuta bröllopet tills nästa år så att han kan vara med. Det känns som  rätt och bra beslut även om det självklart är tråkigt. Men ringarna ligger därhemma och väntar och egentligen är det ingen brådska. Ialfl blir det några dagar på fina ön till helgen och det behöver vi båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0