22+3 Semester

Semesterlunk här hos oss. Jag som vanligtvis älskar värmen pustar och stånkar mest . Som tur är har vi haft sköna dagar på ön med närheten till havet. Perfekt svalka och skön avkoppling. Nu har vi mellanlandat hemma och ska dra oss upp till Sthlm i mitten av nästa vecka. Lite Pride, vänner och shopping.

Magen växer så det knakar. Jag har äntligen fått känna några små buffar på magen men än är det mycket
sparsamma. Igår var vi dessutom
och beställde barnvagn. Efter en del diskussioner hit och dit blev det en brio
go. Hoppas det kommer att bli bra. Känns lite galet att tänka barnvagn. Fortfarande overkligt och lite läskigt men nu är det ialfl gjort.

Förövrigt äter jag mer glass än någonsin och verkar ha glömt min tidigare kosthållning: socker EN gång i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0