18+6 Ultrljudsdagen.

Några veckor rusade visst på. Mycket skönt. Idag är det äntligen dags för RUL. Klockan 13 ska vi vara där. Är spänd och nervös men mycket förväntansfull. hoppas att pyret fortfarande ser ut att ha det bra därinne. Magen har ialfl börjat växa till sig och jag ser nog ialfl lite er gravid än lönnfet ut nu hehe. Mår överhuvudtaget rätt bra. Mitt tsh-värde som jag kollade för några veckor sen var något förhöjt (2,3) så har ökat dosen levaxin lite. Ska lämna ett nytt prov i slutet av veckan så får vi se. 
 
Känner mig inte längre sådär trött utan mer sådär vanligt semestersugentrött. Vi jobbar veckan ut sen blir det fyra härliga lediga veckor. Vi börjar med att åka till ön som vanligt sen får vi se lite vad det blir. Förmodligen sthlm en sväng ialfl. Längtar!
 
En liten lägesuppdatering härifrån. Hoppas ni som kikar in har en jätteskön sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0