En bubbla av overklighet.

Jahaja. Dagarna går och vi njuter fortfarande av våran långledighet. Har varit galet trött kring julafton och sovit många många timmar men nu känner jag mig mer eller mindre som vanligt. På gott och ont. Att vara gravid känns fortfarande helt overkligt.

Längtar efter att kliniken öppnar igen efter julledigheten så vi kan få ringa och boka tid för ultraljud. Är ärligt talat rätt orolig för att minimännsikan inte ska leva och må bra där inne men antar att oro är något jag helt enkelt får lära mig leva med från och med nu.

Så om jag förstått det hela rätt så är vi alltså inne i v 6 nu. Men jag kan ha räknat helt galet :)


Kommentarer
Postat av: Regnbågsmamman

Åh grattis grattis grattis!! Så underbart! Lycka till :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-01-08 @ 10:30:39
URL: http://regnbagsmammor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0