Dagens uppdatering v.7 (6+4)

Nu har vi varit i kontakt med kliniken. De är alltid lika gulliga barnmorskor som svarar på deras telefontid. Vi har fått tid för VUL nästa vecka (16/1) En stor dag. Vill så gärna att allt ska se bra ut. Vi fick också rådet att redan nu ringa vårdcentral och barnmorska där. Sagt och gjort. Tid hos barnmorska 22 hanuari, check! Måste medge att det kommer att bli skönt att ta en liten paus från vårdsvängen här framöver om allt går som det ska.
 
För övrigt mår jag helt okej förutom den här tröttheten som gör att jag ligger däckad i soffan på kvällarna. Förmiddagarna är helt okej men på eftermiddagarna och kvällarna vill jag helst bara sova. Magen är svuellen som en gasballong men annars är allt ganska mycket som vanligt fast ändå helt annorlunda.
 

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej stort grattis!
Läser bloggen och har med spänning följt er resa.. lite lustigt visar det sig att min flickvän också är i vecka 7 och vi har tid för VUL 16/1! Känns spännande och nervöst idag tyckte M att hon inte kände sig gravid alls men det är bara hålla tummarna och hoppas att tiden fram till VUL går fort. Kramar

Svar: Men vilket sammanträffande. Förstår precis känslan av att helt plötsligt inte känna sig gravid. Det pendlar mycket för mig också. Titta gärna in och skriv en rad när ni varit på VUL så jag får veta hur d går för er. Så spännande! Massor med grattis tillbaka! Kram!
regnbagsbebbe.blogg.se

2013-01-08 @ 16:22:05
Postat av: Maria

Det är så spännande med VUL, lycka till och jag håller tummarna att allt ser bra ut

2013-01-12 @ 06:22:44
URL: http://kampfisken.bloggplatsen.se/
Postat av: Annie

Jag är så innerligt lyckligt, glad för er skull!! Åååh, så underbart! <3 Den första tiden är vedervärdig med all oro, och det finns inte så många goda råd att ge. Men unna er att tänka så positivt ni bara kan. <3 Dagarna innan UL är vedervärdiga, för man är så skraj, men vi håller alla tummar och tror att ni får se ett fint litet hjärta ticka!! <3

2013-01-12 @ 15:08:57
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0