2x10 mm

Vi startade veckan med ett besök på ferten igen för ultraljud. Den tredubbla kuren pergo har varit tuff för mig (OCH för J) Jag har haft hemska humörsvängingar, sovit dåligt och känt mig deppig. Dessutom svettas jag floder. Hur som helst. efter förra besöket när läkaren sa att det kunde vara så att kvinnor blir immuna mot pergo efter några kurer så hade vi inte speciellt höga förväntningar. Vi blev därför glatt överraskade av att se att det fanns två äggblåsor på gång. En på varje sida 10 mm styck. Nu hoppas vi självklart på att någon av dem kommer att växa till sig till på onsdag då vi ska tillbaka igen. Vi kan behöva lite medgångar för just nu är det rätt tufft....
 
Tummarna hålls igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0