22 Oktober

J har varit sjukt orolig för att vi av någon anledning ska ramla ur Ivf-kön. Hon har påtalat för varenda kotte hon stött på när vi varit på sjukhuset att vi minsann står i Ivf-kö. Men Milan hon (och jag) andas ut. Den 22 oktober är vi kallade på planeringssamtal. Känns grymt skönt och bra att ha en planering. OM UTIFALL...känner mig ärligt talat inte den minsta gravid (hur nu det känns?!) Inte ens lite skendräktig ;)

Däremot njuter jag till fullo av de här härliga soliga höstdagarna och en vardag utan hormoner. en faktiskt helt okej vardag oavsett. Men självklart hoppas vi..väldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag vill inte ge dig falska förhoppningar, men jag har aldrig varit så säker på att jag INTE var gravid som den månad jag faktiskt var det. ;) Så det är inte kört, men gött att ni har en back-up plan om i fall att.

Svar: Du får så gärna ge mig falska föroppningar. Jag hoppas att det ligger något i det du säger även för mig ;)
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-09-17 @ 14:49:53
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0