Dag 7

Imorse var vi på ultraljud (när jag väl är gravid ska jag göra en studie i hur jäkla många jag slängt upop benen i den där stolen) Det var en hel del äggblåsor på gång. Några som var runt 8-10 mm och 2-3 stycken som var större och många pyttisar.  Jag tyckte det var lite klent men läkaren var hoppful och tyckte det hade kommit i gång bra (som hon uttryckte det) Jag känner att jag knappt vet vad jag ska förvänta mig men ska ialfl fortsätta med samma dos Puregon (125)under helgen . På måndag ska vi tillbaka igen för en ny check. Hoppas på lite mer resultat då...
 
Fördel med att kombinera hundvalp med IVF är att det knappast finns tid att fundera och grubbla på hemmaplan. Den lilla mysiga terroristen tar liksom all uppmärksamhet :)
 
Nu tar vi helg va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0