Dessa hormoner i värmen.

Det är mindre kul just nu. Provera-kuren är avslutad. Jag har fått mens och börjar dubbla dosen pergo på måndag. Bra så. Meeeen den här värmen, vad hände?! Jag vanligtvis ÄLSKAR sommaren och värmen. Brukar inte få nog. Men just nu håller jag på att smälla av. Jag svettas konstant och mina händer och fötter är svullna. För att kunna sova på kvällarna har jag en blöt kall handduk över mina fötter eftersom det pulserar av värme i dom.

Man skulle kunna tro att vi flyttat till något land långt bort från Sverige men ack nej. Någonting gör min kropp galen. Mitt humör är helt upp och ner. Helst skulle jag vilja ligga och skvalpa på en luftmadrass på nåt vatten någonstans. Långt ut från land.


Kommentarer
Postat av: Annie

Usch, vad jobbigt. :( Tänker på er och rekommenderar portabel AC i sovrummet. Det är guld värt! :)

2012-05-30 @ 11:42:40
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0