Negativt.

Jaha. Försökte mig på att srkiva ett inlägg igår men det verkar ha varit i knasigt i samband med blogg.se uppdateringar. Inga spännande nyheter att delge ialfl. Fick negativt när vi testade igår och idag kom mensen.
 
Ärligt talat känns det rätt deppigt den här gången. Jag hoppas att vi kommer landa på fötter och blicka framåt snart igen. Men jag kommer behöva en dag eller två känner jag. Idag är det en vanlig sketen måndag med regn och rusk. Inga föhoppningar kvar och ingen bebis.  Den mysiga helgen med paddling, sol och bad känns avlägsen.
 
Vi behöver semester. 3 veckor kvar till Turkiet, Öland och Stockholm. Förhoppningsvis ger det massor med ny energi. Vi kommer kontakta sjukhuset idag för att föröska få pergo utskrivet så vi kan börja en ny sväng (den sista innan ivf) på en gång i augusti. Hoppas det går att lösa lite smidigt så det inte behvöer bli ett allt för långt uppbehåll...

Kommentarer
Postat av: Annie

Neeeeeej!! Men sketans också. :( Jag är så himla ledsen för er skull. Vet så väl hur bottenlös besvikelsen och förtvivlan är. Ta väl hand om er och varandra! Skickar stora kramar!!

Svar: Tack för de orden. Det värmer. Vi har gaskat upp oss här hemma och förbereder en ny pergo-kur. Det är märkligt att det går att åka så upp och ner i den här bergodalbanan...Kram tillbaka!
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-06-27 @ 19:43:28
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0