Måndagens funderingar..

Den här helgen kom och gick lite väl snabbt. Jag har råkat sträcka ryggen, när jag hoppade två trappsteg i taget upp till övervåningen (mycket nödvändigt) så planeringen med badminton och andra rörliga aktiviteter fick läggas på is tråkigt nog. Istället har vi sysselsatt oss med att försöka förstå oss på jungeln av vitvaror. Hur sjutton ska man veta vilken häll man bör ha till spisen eller varför den ena diskmaskinen är bättre än den andra OCH hur roligt är det egnetligen att lägga massa penagr på sådana här saker?!?!
Jag skulle så gärna vilja ta pengarna och planera en schysst bilsemester i Europa i sommar istället, fast jag vet att jag kommer tycka det är värt det när köket väl är klart. Vi får nog nöja oss med semester på Öland och Sthlm i sommar. 

Testen har fortfarande inte visat någon ägglossning. Man kan se det på två sätt:
1. Pisskitochfan
2. DÅ kanske jag ialfl haft ägglossning som jag ska tidigare cyklar.

Jag väljer 2:an och hoppas att mensen kommer som den skall när det blir dags oavsett ägglossning så vi kan göra ett nytt försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0