Inget ägg i sikte.

Idag var det äntligen dags för ett ultraljud (dag 14 i cykeln) Tyvärr inte ett enda ägg i sikte någonstans. Skittråkigt. Vi fick en ny tid på onsdag nästa vecka, men det var tydligen ingen ide att bärja testa hemma innan dess. Evevntuellt sa läkaren att ägget kunde vara så smått att det inte syndes än men men den som lever få se  nästa gång. Om inte annat pratade vi kort om att köra igång med piller.....vi får helt enkelt se på onsdag. 

Känner mig jätttrött idag och redo att kasta över bollen till J och säga att nu får hon föröska istället men så enkelt är det ju inte ritktigt och jag kommer säkerligen känna annorlunda mig imorrn när jag fått sova på saken lite och samla energi.

Ikväll ska vi förfira vår första förlovningsdag. Alla elektriska apprater avstängda, god mat och mys i långa banor. Imorrn brunch och sen får det vara slutfirat för vår del. Resten av helgen kommer vi spendera tillsammans med en liten T fem år. Hennes föräldrar är på vift så vi får stora äran att underhålla damen. Känns som en bra helg överlag, trots dagens besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0