När allt bara känns så bra!

Vilken underbar dag det här blev! Vi slog vad i väntrummet hur det hade gått och hur många som klarat sig. J som är av den optimistiska sorten gissade på 7 jag gissade 3 (vad det nu säger om mig) Det visade sig att det helt otroligt nog var åtta finfina blastocyster. 1 ligger nu och göttar sig i min livmoder och de sju andra rackarna hamnar i frysen.

Hade aldrig kunnat drömma om ett sånt resultat. Det känns så skönt att veta att om vi inte lyckas nu så ligger de där i frysen. Läkarens positiva attityd kändes dessutom sjukt bra.

kan knappt fatta att vi har genomlevt första IVF:et och faktiskt till och med har det gått rätt smidigt. Vi hoppas så att turen fortsätter vara på vår sida. 23 december har vi testdag. Tänker inte ens säga nåt klyschigt om julklapp utan kniper igen;)

Ber om ursäkt om texten har stavfel och är konstigt formulerad men jag uppdaterar från mobilen. Får inte riktigt till någon överblick. Jag skyller på det!


Kommentarer
Postat av: Kvarkens mammor

Wow vilket resultat, förstår att ni är lättade! Lycka till nu!

Svar: tack så mycket, just nu känns det bara skitbra men gissar att det kommer bli alltmer nervöst när det närmar sig testdagen :)
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-12-12 @ 19:48:07
URL: http://kvarkensmammor.wordpress.com
Postat av: Annie

Woohoo!!! Vilka rediga små rackare!! Heja lilla mini-bebisen! Stanna kvar och gotta in dig riktigt ordentligt! :D

Svar: JAAA!! hoppas verkligen den trivs bra där i livmordern :D:D
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-12-12 @ 22:41:09
URL: http://bebis2012.wordpress.com/
Postat av: Längtan o finafrun

Håller alla tummarna! Grattis till bra resultat :)

Svar: Vi behöver alla tummar. Tack! Kram!
regnbagsbebbe.blogg.se

2012-12-18 @ 09:04:36
URL: http://langtanofinafrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0