Akupunktur?!

Fredag och första jobbveckan går mot sitt slut. Det har känts ovanligt tungt att börja jobba i år. Vet inte riktigt varför. Hoppas att det bara är tillfälligt och att det vänder men jag är inne i en fas där jag funderar mycket på framtiden. Är det verkligen det här jag vill göra? Vad annat skulle jag kunna tänka mig osv.
Vet inte om det hänger ihop med alla funderingar på barn och bebistillverkningen....hursomhelst...
 
Har läst en del på nätet om PCO och hittade en intressant svensk studie om att akupunktur och fysisk aktivitet har bevisad effekt. Jag har aldrig tidigare intresserat mig för alternativmedicin (om nu akupunktur till hör den kategorin?!) men jag och J pratatde om det och bestämde oss för att göra ett försök. Tid är bokad hos kinesisk akupunktör för konsultation. Vi får helt enkelt se vad han säger och ta beslut om vi vill prova efter det. Måste erkänna att det känns lite flummigt och kanske en smula desperat men jag ska försöka ha ett öppet sinne till det hela. På torsdag ska vi iallafall dit.

Ska bli skönt med helg och hoppas på lite sommarvärme för att kunna åka och bada. Annars är det kräftskiva hos goda vänner och pyssel hemma som är planerat för vår del.
 
Är så glad över att läsa i era bloggar om alla magar som växer och över de bebisar som tittat ut. Det ger hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0