Skum situation.

Har käkat provers nu i tio dagar. Bra så. Det var bara den lilla detaljen att jag började blöda redan igår. Läkaren sa att blödningen skulle sätta igång en till två dagar efter avslutad kur. Det är väldigt svårt att få svar från ferten mitt p helgen men vi tog gemenast beslut att jag skulle ta även den sista tabletten idag. frågan är nu bara om jag ska börja räkna redan från igår och börja med pergo dag fem ( onsdag) eller om allt inte r som det ska i ock med detta. Suck!!

Vi hoppas på att de har telefontid som vanligt imorrn så vi kan fråga någon som har koll istället för att vi ska gissa oss till detta.

Kan det bara vara enkelt någon gång?!


Kommentarer
Postat av: Annie

Nej, det ska tydligen inte vara enkelt. Men någon gång framöver kan vi tala om för våra barn att vi gick igenom eld och vatten för att få dem. :)

2012-04-29 @ 16:58:49
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0