Mens.

Idag var det avgjort. Mensen kom som ett brev på posten. Väldigt väntat måste jag ändå säga. Ny tid är inbokad för VUL och vi samlar väl ihop oss för ett nytt försök. Jag tänker dricka vin och äta smågodis och fira påsken, bara för att jag kan. Kanske kanske kan vi till och med få klart vårt kök som börjar bli så fint. Pausar lite fram till den 16/4 när vi kommer att besöka ferten nästa gång. Jag är dock redan inne och funderar på hur många ggr man försöker innan det blir tal om IVF. Det var ju den där kontrollerande ådran i mig...

Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Annie

Neeeej!! :( Åh, vad tråkigt! Jag är så ledsen för er skull. Håller tummarna för att ni får en skön påsk trots allt och att nästa försök tar sig! :) Stora kramar!!

2012-04-04 @ 11:19:07
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0