En smula frustrerad.

Jorå. Upp i gynstolen hoppade jag återigen. MEN ingen tillstymmelse till ägg. Samma visa igen allltså. Suck. Jag blir så trött och frustrerad. Min kropp verkar verkligen ta en månad i taget. Den ena går den som en klckan medan allt pausar nästa. Det känns sjukt jobbigt nu idag.

Vi ska tillbaka igen på torsdag för nytt VUL. Känner mig rätt hopplös och negativ. Är det inget på gång på tordag väntar vi på mens och börjar med medcinering (väntaväntavänta) Tänk om man bara var garanterad resultat i slutändan....

Kommentarer
Postat av: U

En klok kvinna skrev till oss när allt var som mörkast och som mest hopplöst att "de allra flesta får ju barn till slut, även om det kan dröja" Och det kan vara en tröst när allt känns så tungt, det är mer vanligt att till slut lyckas, att till slut få bli gravida än motsatsen. Styrke kram till er!

2012-04-16 @ 20:57:35
URL: http://regnbagsfamilj.wordpress.com
Postat av: E

Mycket kolka ord! TAck så mycket för att du delade med dig av dom:) Jag hoppas att det är precis så det kommer att bli! Kram!

2012-04-17 @ 09:13:55
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh nej! :( Usch vad trist. :(

Vi försöker tänka som så, att Lilla knyttet finns där inne, men det är inte säker att det är detta ägget. Eller ens nästa, eller det efter det. Men när han eller hon är redo, så kommer han för först då är det Knyttis.

Oj, det lät snurrigt...hehe...men jag menar att er bebis finns därinne - han är bara inte riktigt redo än. Häng i! Kramar!

2012-04-18 @ 11:37:41
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0