En ny plan...

På läkarbesöket igår var det fortfarade rätt klent med mina ägg. Först tyckte läkaren att vi skulle komma tillbaka på måndag igen för att kolla. Jag kände att det bara blir en massa spring på sjukhuset (på arbetstid) till ingen nytta s¨efter att hon sprunigt ut och rådfrågat sin kollega fick vi med oss info om mediciniering och ett rescept skickat till apoteket. Vi är så nöjda med det. Känns skitjobbigt att jaga en flyktig ägglossning så lika bra att hjälpa på traven. Så planen är: tio dagars tabletter för att få blödning (fråga mig inte vad om nu hette) sen pergotime för äggen dag 5-9 (räknat från första blödningsdagen) och sen injektion för att öägget ska släppa.

Någonstans där i mitten ska vi tillbaka och kolla hur äggen växer. Hoppas att detta blir bra nu. Ialfl känns det skönt med en plan och jag svalde glatt första pillret imorse.

Har en lång jobbdag framför mig men ser framemot att få besök av fina vänner över helgen.

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas hoppas att det blir ägg och bebis denna månaden. :) Använde ni några läkemedel förra cykeln?

2012-04-20 @ 19:43:24
URL: http://bebis2012.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0