Tid för operation.

Jahopp och där kom kallelsen. Operationen blir 9 november, förhoppningsvis. Det stod att jag skulle höra av mig om jag var förkyld eller har mens. Enligt appen i telefonen kommer jag att ha mens då, hm. Betyder det att man inte kan göra operation? Jag har noll erfarenhet av detta känner jag. SKa ialfl på ett samtal på onsdag inför operationen. Tänker att jag får fråga då om inte annat. Det är ju väldigt jobbigt att först hålla på att planera sjukskrivning från jobbet och grejer för att sen få allt inställt på grund av mens men är det så då är det säkert av någon bra anledning. har lust att bara säga åt första bästa läkare jag ser onsdag att bara TA UT SKITEN! Men två veckor till är ju faktiskt inte så länge så jag får väl stå ut ett tag till. Kommer bara att hinna blir så fruktansvärt nervös om jag känner mig själv rätt.

I helgen har vi ialfl firat två år tillsammans. Sjukt mysig kväll på relaxavdelning på stora badhuset i fredags och en tripp i vår nya fina bil till Sthlm på lördagen. Livet är egentligen väldigt gott, om man bara ignoerar vissa bagatellhändelser som komma skall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på tvåårsdagen! :) Hoppas att operationen blir av. Det är så frustrerande när saker skjuts upp, som man dels bara vill ha gjorda, och dels drar ut på tiden.



Kram

2011-10-29 @ 09:19:36
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis på tvåårsdagen! :) Hoppas att operationen blir av. Det är så frustrerande när saker skjuts upp, som man dels bara vill ha gjorda, och dels drar ut på tiden.



Kram

2011-10-29 @ 09:22:40
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Wups ;)

2011-10-29 @ 09:23:03
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: E

Tackar :) hoppas verkligen också att det blir av nu. Bara en liten vecka kvar så snart så....Kram tillbaka!

2011-10-29 @ 09:47:51
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0