Lägesuppdatering!

Vi har haft en liten paus nu kan man säga. Jag har läkt ihop och känner mig nu helt återställd efter operationen. På jobbet rusar dagarna förbi med tusen järn i elden, bollar i luften eller vad man nu väljer att kalla det. Fördelen med det är att det känns som om tiden går lite snabbare och väntan inte blir lika outhärdlig.
De senaste dagarna har det dock blivit lite mer fokus på producerandet igen. Glad gubbe på ägglossningstestet den här morgonen vilket alltid känns bra. Vi räknar och räknar dagar hit coh dit och är lite oroliga för hur det blir nu i jul. Vi måste ta reda på hur mycket det är öppet på kliniken för risken finns att det kanske är stängt precis när vi ska göra nästa ultraljud inför första försöket.

Man kan ju ialfl hoppas att det blir av nu. Att jag läkt ordentligt inuti och att det inte blir nåt mer strul. Vi behöver ta ett till steg i rätt riktning och ialfl få till ett försök. Tänk att första besöket på kliniken var redan i juni och snart är det jul.

Liten lägesuppdatering från oss. Vi tycker det är så roligt att se att ni kikar in med jämna mellanrum och blir alltid lika glada när vi fått en kommentar här! (Jo J läser minsann också även om hon helt outalat verkat bollat över allt aktivt skrivande på mig) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0