Farbror doktorns ord är vår lag just nu

Det blev inget den här månaden. Tydligen skulle mitt innanmäte läka mer tyckte farbror doktorn. Vad ska man eg säga om det? Fattar väl jag också att det är det bästa, ändå vill jag stampa hårt med foten i golvet (tänk arg femåring) och säga att nu får det fan vara färdigväntat, men jag låter bli. For now.

Det är ju underbart när man tittar i appen på telefonen och inser att nästa ägglossning med största sannolikhet kommer att sammanfalla med julen. Gissar att det är dags att plocka fram det berömda tålamodet igen.

Hörrödudu du framtida bebis FATTA att du kommer att vara efterlängtad när du väl behagar anlända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0