Vardagsfunderingar...

Kikade runt lite på nätet och såg att RFSL anordnar en familjeträff i vår stad nästa helg. Alla med eller utan barn är välkomna. Vi har pratat lite om vi ska ta oss dit och se om det är någon uppslutning. Känns som ännu en möjlighet att få träffa likasinnade. Fast vi får väl se, när dagen väl kommer kanske vi inte alls känner oss manade ;)

I väntan på bebis ägnar vi (läs jag;)) tiden åt surdeg, svampplockning och andra trevligheter och idag ska jag dessutom få krama på vännens nyfödda lilla pojke. När nya jobbet drar igång lär det mesta av energin läggas på att komma in i allt nytt och främmande, fast jag klagar inte, inte alls faktiskt. Det ska bli skitkul!

hopppas att ni som kikar in har en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hittade precis er blogg, det är alltid roligt med nya regnbågsfamiljer! Min fru och jag fick en liten Elvin i juni! :) Det ska bli kul att följa er resa till bebis! Lycka till!! //Eva

2011-08-26 @ 16:08:03
URL: http://hesalis.blogg.se/
Postat av: E

Vad roligt att du hittat hit och GRATTIS till lilla killen! Såg att ni också har en blogg, en mycket snygg sådan dessutom ;) Ska fördjupa mig lite i er resa så kanske vi möts i cyberspacen någon mer gång ;)

2011-08-26 @ 20:40:12
URL: http://regnbagsbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0