I väntan på.

Mitt kontrollbehov behöver koll på läget! Sitter med en molande känsla i magen. Analyserar: är det mensvärk på gång nu?! Viken dag måste isåfall äggledarspolningen ske? Nya jobbet börjar på torsdag och jag är inte det minsta sugen på att starta med att säga att jag måste vara borta.

Det är konstigt med information. Vi fick har ju fått hur tydligen info som helst om när äggledarspolningen bör ske, men ingen av oss har ett enda minne av det förutom att vi ska höra av oss första mensdagen. Och inte tusan hjälper väl det heller med tanke på att första mensdagen kan vara lite närsomhelst.

Jag får helt enkelt rätta in mig i ledet, sitta i båten och låta saker och låta saker och ting av sin gång utan min kontroll. Kanske kan lära mig nåt på kuppen dessutom eller så blir det helt enkelt bara plågsamt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0