Bebisinflation!

Den här veckan har fler i vår bekantskapskrets fått barn. Jätteroligt men det är inte så att vi har så mycket vänner att de föds flera barn i veckan jämt ;) Mycket märkligt sammanträffande bara.

Framförallt har jag gått på helspänn eftersom en mycket nära vän fått sitt första barn efter en väldigt lång förlossning. Det är den första av mina riktigt nära vänner som fått barn. Det känns speciellt och härligt. Så fort de har kommit hem ordentligt ska jag minsann dit och ta mig en titt på den lilla grabben.

Jag och J har varit väldigt lugna och ostressad när det kommer till vår egen bebistillverkning men det är inte utan att livmodern tar ett extra skutt när det är bebisar på alla håll och kanter.

Annars går den här veckan sjukt segt. Inte kul att behöva jobba två veckor på mitt "gamla" jobb iväg från J innan jag kan börja på det nya i samma stad. Man kan skulle kunna tro att vi skulle behöva en paus efter fyra veckors semester tillsammans, fast det känns faktiskt värre än vanligt. Men snart, snart kommer vår vardag ihop igång på allvar. Tills dess fokuserar jag på att träffa vänenr och familj så mycket det går medan vi befinner oss i samma stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0